fredag 25 maj 2007

Dan före...

Idag är det dagen före Bemi-bus födelsedag. Mycket av dagen har gått åt till att förbereda. En rolig grej (tyckte Bemi) var när pappa blåste upp ballonger. En annan var att krypa i lokalen och säga: - Heee... (vet inte om det är hej eller vad)
Det ekar ganska bra i lokalen när den är tom och jag känner igen det från när vi t ex går under en tunnel...

Annars har vi idag varit på jobb och lånat lite atiraljer till festen (tack köket) och skurit bröd till smörgåstårtan. Mellan regnskurarna ikväll har jag sprungit till lokalen där jag dukat, dekorerat och satt upp ballonger. Nu väntar vi bara på gästerna...

_ _ _

Dagens "ögonbrynshöjare":
I dag för ett år sedan satt jag intet ont anande på sjukhuset i Lund - totalt ovetande att jag dagen efter skulle bli pappa till världens gulligaste, busigaste lilla pojke - vår Benjamin Wolle Marius!
_ _ _

Inga kommentarer: